کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک درا بیوتی یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند, بررسی تنها با داشتن صورت جلسه ی بسته ی پستی امکان پذیر خواهد بود.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سایت و سایر موارد توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده, کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

بازگشت کالا صرفا با تایید درخواست مرجوعی ثبت شده در سایت امکان پذیر می باشد, توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون ثبت درخواست مرجوعی یا تایید درا بیوتی, بر عهده ی کاربر می باشد.

روند دریافت کالای مرجوعی در قم از سمت پیک درا بیوتی انجام می شود و در شهرستان کاربر باید از طریق پست بسته را برای درا بیوتی ارسال نماید.

تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در انبار مرکزی درا بیوتی موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا, هزینه برگشت داده می شود.

درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم

وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، کاربران عزیز حداکثر طی ۳ روز (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با تیم پشتیبانی درا بیوتی در واتساپ درمیان بگذارند .پس از بررسی مورد اعلام شده و تایید درخواست, روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.

مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت کاربران عزیز حداکثر طی ۳ روز (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با تیم پشتیبانی درا بیوتی در واتساپ درمیان بگذارند .پس از بررسی مورد اعلام شده و تایید درخواست, روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.

هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالا دچار ایراد بوده یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشته است, هزینه عودت کالا بر عهده درا بیوتی می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به درا بیوتی باید تصویر برگه پستی را از طریق پشتیبانی (موجود در قسمت تماس با ما) برای پشتیبانی درا بیوتی ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

*در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می‌باشد.

شرایط عودت وجه

پس از بازگشت کالا به انبار درا بیوتی و بررسی توسط تیم تضمین کیفیت و تایید شدن مشکل, در صورت درخواست بازگشت وجه به حساب بانکی, کاربر موظف است تا اطلاعات کارتی که با فرد سفارش دهنده مطابقت دارد را در حساب کاربری وارد کند و به پشتیبانی اطلاع رسانی کند. عودت وجه پس از ثبت درخواست طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت انجام خواهد شد.

نحوه ثبت درخواست مرجوعی

جهت ثبت درخواست مرجوعی از طریق شماره واتساپ پشتیبانی سفارش, علت درخواست را به همراه تصاویر و توضیحات لازمه اعلام فرمایید. درخواست در اسرع وقت بررسی خواهد شد و نتیجه اطلاع رسانی می شود.